Nyíregyházi Menetrend för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Nyíregyházi Menetrend Overview

Nyíregyházi Menetrend är en offline tidtabell och ruttplaneringsapplikation utformad för Nyíregyházas lokala kollektivtrafiksnätverk. Användare kan bläddra genom en lista över lokala rutter, kontrollera tidtabeller i text- eller kartform, granska ruterna och restiderna för varje tjänst samt få information om närliggande hållplatser. Appen erbjuder också ruttplanering med alternativ för byten och promenader. Användare kan spara sina favoritrutter, hållplatser och resplaner för snabb åtkomst vid start av appen.

En av de främsta höjdpunkterna med Nyíregyházi Menetrend är dess offline-funktionalitet, vilket gör att användare kan få tillgång till alla funktioner utan att behöva en konstant internetanslutning.

Program tillgängligt på andra språk

Nyíregyházi Menetrend för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 3.5.9.9763

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Nyíregyházi Menetrend

Har du provat Nyíregyházi Menetrend? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.